Testinlägg

Skirver inget "jag kommer tillbaka på riktigt" inlägg för då vet jag att jag inte kan hålla det så jag skriver nu så märks det. Jag tror jag har behov av att yttra mig lite här igen. Som när jag startade min blogg. Här kan jag vädra mitt huvud från allt.

Det har varit en lång dag idag med mycket att göra. Inte bra för en som håller på att bli sjuk kanske? Och det blir inte direkt mindre att göra för mig resten av veckan.(: Ska försöka göra klart all läxa som jag har och kommer att få innan fredag eftermiddag.

Vill inte behöva tänka på läxa och sånt bajs när jag ska baka kakor och tårtor och bullar och göra saft och grejer. Det är nämnigen så att min lilla Adrian blir stora killen på måndag så det blir stor kalas på söndag. Har också tänkt baka ALLT själv.

Ska också köpa inslagningspapper och en till present till honom innan söndag. Just ja, fick också mina körlektioner idag eller nästan. Jag har dominte i handen än med imorgon kanske. Så jag ska skriva in mig också.

Glad tjej!

Nu ska jag mysa med te och tråk läxa framför halv åtta hos mig.

Adrian har gått jätte mycket idag också(:(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0