Risisar, Dop och Sjukling

Shulu nu är jag här igen. Det har varit helt fullt upp nu ett tag och är väll igentligen det fortfarande. Adrian fick sin 5 månaders vaccination förra veckan och 2 dagar efter, alltså i fredags fick han sin första tand/tänder. Jag är inte helt hundra på om det är en eller två då han drägglar så mycket att det inte går att se.

Sen har han världens rethosta och han snorar som bara den. Han har också haft lite lätt feber under några dagar. Tråkigt att han är sjuk samtidigt som han får tänder. Första gången med båda.

Annars så var det iaf dop i lördags, med mycket hjälp såklart. Det var skönt att det var så sent på dagen. För man hann göra så mycket innan. Först var vi ju i kyrkan såklart. Sen for alla gäster hem till oss där nästan allt var klart. Våra vänner fick komma på kvällen för att vi tänkte att det skulle vara roligare för både dom och oss. Vi fick mer tid åt dom då (:

Helgen var superbra och över alla förväntningar. På söndagen blev det inget sim för Adrian tråkigt nog. Så jag hoppas på nästa söndag. Och i dag fick jag äntligen gå till ortopeden och veta vad som var fel. Underbart enligt mig för nu kan jag åtgärda det för att framöver slippa värken i min rygg.

Adrian är iallafall på bättringsvägen även om det går skit sakta. Så jag längar verkligen tills han mår bättre. För både hans och våran/min skull.

Ja det var lite uppdatering hoppas att ni har orkat väntat på min come back.(:

PUSS

Kommentarer
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

Det var roligt att ses en snabbis i lördags! :) Vi får ta nån dag att umgås lite mer sen när Adrian är lite piggare också :)



Du får gärna höra av dig också sen när du kollat igenom kläderna och så ^^

2010-03-03 @ 01:53:02
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0