Bright day

:DDDDD BOLLNÄS I FINAL! fan vad nice.

Ja iaf ;p idag har vi varit sjuka. Pierre har varit hemma han med eftersom han går på pencilin. Skönt med sällskap (:(: i morse drog jag fingret ur och gjorde gröt åt Adrian även fasst jag var sjukt trött efter en krångelnatt med lilleman och halsont.

Efter det myste vi på med "riskförlossningar" och som grädde på moset en mysfilm. Inga-lill kom hem vid 15.00 efter sin operation och gjorde lite spagetti&köttfärssås.(: Sen vid 17 tiden gick vi till Madde för att fira hennes födelsedag.

På vägen hem somnade Adrian, han vaknade dock mitt i DesperateHousewifes men det var bara mat han vela ha så det fixade jag i pausen (han prickade precis). Wezlan kom och skulle titta med oss men han drog upp till grabbarna för lite bandy.

Adrian kryper nu eller nå. Jag vet inte vad man kallar att krypa men han tar sig frammåt även om det inte går fort. Och han inte håller på länge men fram kommer han iallafall. (:(:

På lördag blir det studentkryssing med alla vänner. Längtar men endå känns det konstigt att lämna Adrian. Första gången.

Nu måste jag sova.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0