Adrian den store

Idag har det inte hänt så mycket som vanligt Pierre är hemma. Och hela huset har börjat med GI. Jag hoppas på det bästa.(: Det har hänt så mycket sen jag skrev aktivt sist så jag vet inte vart jag ska börja men.

Adrian är 6 Månader, 2 Veckor och 3 Dagar och han kan :
-Kypa runt sen en liten tid tillbaka.
-Poppa i och ur nappen själv men det var länge sen han började med det.
-Rulla runt specieltl i sängen.
-Han har två jättetänder i fram längst ner.
-Rulla med tungan (:(:
-Springa runt i gåstol hur mycket som hellst. Öppnar lådor och drar ur saker.

Här hemma har det blivit rensning på allt smått och så har jag plockat bort allt som han INTE får ha i höjd där han kommer åt. Där har jag nu istället ställt saker han får leka med. Jag försöker också få honom att skippa 00.00 målet mat.

Det går ovanligt bra faktiskt. Men det blir också lite mindre sömn för min del, det possitiva i det hela är att det lönar sig i längden. En hel natts sömn är värld guld och det behöver jag sen när skolan börjar och om jag får sommarjobb. Så det är lika bra att börja nu.

För min del så är det dags för körtkortsplugg och en massa körning. För vad jag har fattat det som så har jag fått mina körlektioner från skolan. Jag ska försöka få körkortet senast när skolan börjar. Hellst redan under sommaren för då kan vi åka till Orbaden och bada.

Hoppas bara jag har fattat det rätt. Sen blev jag uttagen till hårmodell grejjen på Donna igen. Det ska bli skit kul, och spännande. Jag längtar.(:(: Bara dom inte klipper av allt mitt hår som jag har sparat hur länge som hellst.

Gud vad skönt med vår/sommar också.

Det här inlägget skrev jag i Onsdags -.- trodde det var publicerat
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0