Jobba kväll

Igår sov lillasyter Nicole här, kollade på film och pratade lite. Hon fick vara den första som sov i våran nya soffa.(:(: Idag har det inte hänt så jätte mycket. Vi gjorde ett hus eller något av kartongen till en del av soffan. Så vi tejpade "fönstret"s kanter för att Adrian inte skulle göra en båtglugg av det.;p

Sen när Nicole åkt har jag gjort mig klar för att Jobba. Ikväll blir det 16.00-21.00 sen är det bara hem för att sova för att kliva upp och jobba 07.00-13.00 i morgon sen 13.30 ska jag klippa mig :D:D

Bara topparna men endå. Riktigt välbehövligt, efter det ska jag träffa Nicole som ska vara barnvakt medans. Vi ska fika och chilla runt efter klippningen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0