Huddik sjukhus

Vi klev upp i morse vid 06.00 som vanligt skit trött.  Pierre skulle till jobbet och jag var ledig så vi kollade lite på tv. Vid 08.45 var det dags för första tuppluren. han vaknade typ 1½ timme senare och då blev det gröt. Sen efter det packade och fixade jag inför dagstrippen till Huddiksvall.

Adrian hade tid där idag kl.14.00 för att kolla upp hans kräkor. Han spyr fortfarande titt som tätt, det luktar surt och så känns det lite som om att han är för gammal för att spy så nu.

Kollade på H&M också innan vi åkte hem. Blev faktiskt riktigt besviken eftersom INGET nytt fanns. Jag som hade spanat in det jag tänkt köpa i dag, och verkligen sett fram emot det.

Fick ett par mockasiner av Inga-lill med star wars till Adde. Av mig fick han strumpor. Själv köpte jag nya prickiga strumpbyxor skit billigt. Också 4 pack nagellack. Innan vi åkte hem stannade jag hos Rebecka för att fira henne lite.

Nu är jag helt slut. Är det jämt, hela tiden. Men värst är det på morgonen och kvällen. Så känns det som att jag skulle vilja/behöva göra som törnrosa. Och sova i 100 år. Kan man verkligen vara så trött ? Joda det kan man.

Dags att sova.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0