Två dagar

Jag glömde att skriva igår så jag tänkte skriva idag ist.

Igår: Vi gjorde allt vi brukar göra och vid 12.00 kom Linnea hit och umgicks. Vid 14.00 var det sista babymassagen. Så dit drog vi ju (: När det var klart och jag skulle gå kom Inga-lill och Pierre för att hämta mig. Det var en kul överraskning. Inga-lill hade också hittat en liten byrå till min garderob.

Den ska jag tapetsera sen.

På kvällen efter maten komEmeie först och sedan wezlan. Runt 20.00 följde vi med Emelie till stallet för hon skulle fodra hästarna. På vägen hem åkte vi in på hemköp. Jag handlade hårfärg, nappar till flaksan åt Adrian och Juice till honom. Pierre fick chips dip och dricka. Själv köpte jag äpplen att tugga på. ( Som om att det är lika gott? nääe knappast men nyttigt iaf.)

Idag: Ja Idag vaknade vi typ 09.40 men denna morgon var Pierre hemma så han tog Adrian och bytte på honom sedan gick de upp så att jag fick göra mig klar. Jag och Adrian ska på BVC 11.30 för att mäta och väga. Det ska bli kul att se vad som hänt :D:D

En annan sak som också är idag är att Mamma fyller 49 idag! Grattis till henne, dock ska vi inte fira henne i dag utan på Lördag.hihi(:

Imorgon är det också Sverige premiär på " Bella & Real " det ska bli kul att komma ut lite också. Tv4 skulle tydligen komma och sen var det en massa mer speciellt med premiären.

Nu läre vi göra klart . (:

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0