träningsverk

Fy vilken jävla träningsvärk jag har sedan igår. Kan nästan inte ställa mig upp och magen värker (: hoppas bara jag fortsätter såhär nu annars var det inte värt det!

Idag nu har jag bara ätit frukost och matat Adrian . Nu sover han och jag ska göra mig klar för dagen. Väntar också lite smått på att Jennipher ska ringa. Pierre är också hemma i dag för han kände sig dålig. Det ärkul att ha honom hemma.

Han som blivit gulligare den senaste veckan. På lördagsmorgon kom han med frukost på sängen (:


Nu ska jag börja.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Morsan Carro & Sonen Tino !

Jag gör typ ingenting , de är de som är konstigt :P . Det måste vara amningen som gör att jag går ner , visst jag är ju ute & går men de är jag väldigt slarvig me så de är nog amningen :p

2010-01-26 @ 13:49:17
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

Imorgon kommer jag så ska vi ses :) Har inga pengar kvar på mobilen därför kunde jag inte ringa haha. Men ska vi ses på stan eller hur ska vi göra? :) För jag tänkte ta 14.41 tåget så jag är inne till ungefär tio i :) PUSS

2010-01-26 @ 19:47:34
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0