Tårtkalas och träning

Fyfan vad jag hatar att träna :( jag hatar det mest för att jag blir svettig. Och lite för att det gör ont i musklerna. Hm. Undrar jag om det kommer bli några kilon minus till sommaren. Jag hoppas ju verkligen! Jag har gått upp efter förlossningen så att jag INTE kan ha vissa kläder jag köpte efter förlossningen.

Det gör mig lite sad. Men  Jag, Robin och Mikael ska iaf köra på att ingen av oss får äta något godis. Inge chips, popcorn eller dricka. Istället blir det grönsaks dipp, fruktsallad pumpakärnor och solrosfrön. Samt nyttig juice istället för dricka.

Jag hoppas verkligen det funkar. För fortsätter vi såhär blir det fatcamp i sommar istället för stranden.

Iaf idag så var mamma här en stund först på dagen så att jag skulle kunna städa lite. Hon drog dock ganska fort.Sen på kvällen åkte jag och Adrian på kalas hos min kusin som blev 10år idag(: där blev det onyttigt tilltugg.

Ikväll har vi bara myst framför tv:n med familjen annorlunda.

PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

Jobba på bruden så blir det stranden till sommaren, Nästa gång stannar jag längre. Många kramar

2010-01-26 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0