Söderhamn & mys

Ja jag känner ju mig själv så det blev ingen träning varken igår eller idag. Men jag är nöjd med dagen endå(:

Vi vaknade i morse (precis som vanligt ;)) men i morse var Adrian allt för hungrig för att äta barnmaten så det blev att göra ersättning. Det gör mig inte så mycket men endå. Efter frukost runt 12.00 ungefär lånade Inga-lill med Adrian på en promenad.

Det var verkligen skönt att få en timme två till mig själv. ( Vilket inte alls händer så ofta ) Så jag hoppade in i ducshen, rakade benen och filade fötterna. Sen passade jag på att måla naglarna också som jag har tänkt att göra huuur länge som hellst men inte fått tid till.

När allt det var klart vela lilleman äta igen. Då blev det pasta&broccoli igen + morot. Men han gillade inte sånt längre, inte efter att han fick äpple&banan efterrätt ;p jag och Inga-lill fick lura i honom maten genom att ta det äckliga och doppa det i det goda. (:(: huvudsaken är att han får i sig det.

Sen när allt var gjort drog jag med Rebecka till söderhamn och kollade lite på barnens hus. Hittade fina nappar och en haklapp till Adrian som jag måste åka tillbaka för att köpa sen. Den haklapp han har nu glider ner och då fyller den inte sin uppgift.

Nappar köper vi endå eftersom jag bara tappar bort dom han har ^^

Maten var iaf klar när vi kom hem och sen har jag och Adrian varit själva ikväll. Pappa pierre var på VMD möte, vi spenderade kvällen med att mysa vid tv:n och sova lite. Men när Pierre kom blev det att bada lite sen äta och nu sover hjärtat.

Vi ska väll göra det samma nu antar jag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0