promenad

(: Ja idag klev jag och lilleman upp vid 10.00 Pierre drog till tandläkaren i gävle vid 08.00 i morse. Vi klev upp och gjorde klart. Gick upp och matade honom och sedan mig själv. Jag ringde också för att anmäla oss till babysimmet.

Dom sa att det var många som vela vara med. Och att dom skulle höra av sig om vi fick plats. Så det hoppas jag på. Dom ringde också från försäkringskassan i dag. Där fick jag tid i morgon klockan 13.00, ska då fixa lite grejer.(:

På onsdag börjar också babymassagen så det ser vi fram emot.

Nu ska vi se till att lilleman äter lite och därefter kanske en liten promenad när det har blivit lite varmare igen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: -

Vart vill du vara på din praktik v.6-11? ! :)

2010-01-11 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0