mat mat mat

Idag har vi varit och fixat en del saker, jag och Inga-lill. Promenaden igår fick mig på mycket bättre humör även idag faktiskt. Först i morse så drog vi till skolan och skrev på papper och att börja igen till hösten. Då fixade vi också betygspapper så att jag kan söka sommar vikariat.

Därefter drog vi hem igen för att Adrian var hungrig igen. Samtidigt passade jag på att äta någon macka också. Sen bar det av igen och denna gången för att handla lite mat. Jag köpte ju såklart till Adrian, och då blev det :

- En ny ersättning som kaaanske gör så att han spyr lite mindre? Får hoppas på det bästa.
- Lite juicer som han kan dricka till maten ibland ( han äter ju purér nu (:
- Det blev också en ny smak. Pasta & broccoli puré, men när vi kom hem såg vi att det var från 6månader. Men det gör nog inget sa Inga-lill men vi ska nog vänta lite endå eftersom den bara höll 24 timmar från att man öpnnat den. Adrian äter inte ur en sånn stor förpackning på ett dygn. Antagligen var det för att den var ekologisk

Nu ska jag plocka lite och efter det ska jag duscha. Ikväll får Adrian morot och potatis&palsternacka till middag. Efterrätt blir nog äpple&banan.

Justja jag ska ju ta ner och testa mortionscykeln också :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0