gott nytt år!

Nu är det nytt år igen. Förra året var jag och Pierre hos Madde och Johan. Spelade kort och hade trevligt. Iår har vi Adrian med oss. Alltså bara en myskväll i går.

Faktiskt så var vi till IKEA i förrgår och köpte lite möbler för presentkortet vi fick i julklapp. Pierre och Mikael var hemma som tur var annars hade vi inte fått plats med allt i bilen ;p.

Direkt när vi kom hem började jag städa undan för att sätta upp nya tvbänken/ hyllan. Sen började vi skruva på våran byrå som vi köpte för att ha Adrians kläder i. Vi blev inte klara fören 03.00 på natten. Och allt i rummet var kaos.

Igår så började vi skruva på natttygsbordet ( som tog större delen av dagen ). När vi nästan var klar och skull ställa allt på plats så märkte vi att det var fel storlek på skiten. Så det var bara att skruva ihop allt igen. Det blev iaf 2009s sista fail.

Det är knäppt att tänka att ett HELT år redan har gått. Jag tyckte det var nyss det blev 2009. Det år som har varit har verkligen varit händelserikt. Jag har hunnit vara gravid i 38 veckor, jag har hunnit flytta hemmifrån. Jag har gått ut andra året på gymnasiet med bättre betyg än någonsin. ( Bättre skall det bli! ) Jag har varit med om min sons förlossning och upplevt allt det nya med att vara nybliven förälder.

Det år som har varit riktigt bra men dock inte allt.

Sista timmarna igårkväll bestod av planka ätning och sedan kex, ost och kräftor. Och lite smällare. Nu när det är nytt år så är det också nya tag.

- Blir sundare och träna.
- Ta hand om mig själv mer.
- Fixa ett sommarjobb
- Ta tag i skolan igen.

Det är några mål jag har. Så att jag håller mig sysselsatt ett helt år till. (:

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0