Duktig Nathalie

Idag känner jag mig duktig faktiskt (: . Jag har tagit mig tid att ringa försäkringskassan för att boka möte. Härligt! nu är det bara babysimmet kvar.

Imorse drog Pierre och jobbade lite så jag och Adrian låg kvar och myste lite till runt 10.00 ungefär. Då klev vi upp och åt lite frukost. Sen somnade han igen. Måste berätta att han har börjat skratta riktigt. Det han inte hänt ofta men det är så jäkla mysigt och man blir så himla glad. :D min kille blir så stor (': det lilla charmtrollet.

Sen har han också börjat sova hela nätter eller ja det har han gjort ett tag nu men endå. Som mest får man kliva upp en gång, göra mat och sen somnar han om igen. Och på morgonen ligger han kvar och myser tills vi vill upp.

Älskade barn!

Ja senare idag vill jag ner på stan men fårse hur det blir. Vill köpa upp mitt presentkort och så vill jag fixa en ny kajal och en pjamas till Adrian som jag har kollat på länge. Tänkte köpa den innan jul men det blev inte så. Hoppas den finns kvar.

Nu ska jag göra mig klar innan baby vaknar.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Tino <3

Svar : De va inte dyrt alls ju för tittar man på nätet typ så kan dom gå på 1000:- & är jätte fula :s . Men din har ja ju sett irl oxå & jag måste säga att den är snygg :D , ska nog köpa en sån jag med :)

2010-01-07 @ 13:07:22
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vill komma upp och träffa er någon dag (: <33

2010-01-08 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0