duktig nathalie

Idag har jag varit duktig (: Jag tror jag har kommit igång med lite träning. Jag och Adrian var ute och gick lång och rask promenad i dag, från granberg runt brånan, över gärdet. Förbi milko, och omvägen vid dollar sedan hem igen.

Jag hoppas på att jag lyckas komma iväg imorgon också ( jag är duktig på att aldrig göra som sånna saker ). Påvägen träffade jag Linnea. Sen mötte jag upp Wezlan och gick med honom till piccaso och värmde mig lite. Jag blev så kall av att stå och prata med Linnea efter att ha gått snabbt.

När jag kom hem bytte jag sänglakan lite fort innan Pierre drog på möte.

Ikväll eller snarare i natt så åker Pierres pappa hem igen. Och i morgon om Nina kunde ska jag på möte med henne. Efter det ska jag försöka med en promenad igen. Jag VILL gå ner NUUUUU!

Idag har jag lyckats gå 8296 steg +/- några hundra eftersom den hade laggat när jag började att gå sen hade jag den inte på mig innan jag gick ut och inte ikväll. Men endå, duktig nathalie!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0