Barnkalas

(:(:
Ja eftersom det blev så sent i går så tänkte jag lägga upp bilderna nu ifrån gårdagens arbete.


Här var det tavlorna som blev uppsatta och så ställde jag dit den lilla byrån bredvid den nya vi köpte dagen innan nyår. Och såhär blev det (: ( i sängen ligger de nya påslakana också )

Där är cd/dvd ställen vi köpte. Skitsnygga och skitbilliga. Pierre hjälpte mig upp med dom igår kväll. ( Dock har vi för lite dvd-skivor för att fylla den ;p)

Och detta är våran nya tv bänk. Dock var det fel längd på det nya sängbordet så det måste vi skicka tillbaka. Skit tråkigt.

Idag sov vi iaf över Pierres tandläkar tid. Inte underligt när man bara sovit 4½ timme heller. Så när vi märkte det sov vi vidare en stund. Vid 10.00 tiden klev vi upp och gjorde frukost. Det blev gröt för min del och efter det drog vi och kikade på försäkringskassan. Inte öppet eller nå.

Vi drog sedan direkt hem till Madde och firade Mileia och Nicolaj som fyllde år. Vi har varit ute på nästan hela dagen. Så snart ska jag in i dushen och sedan ta på mig min nytvättade morgonrock!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt Rum! :D

2010-01-04 @ 21:37:35
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

men självklart att vi ska ses :) det har vart lite mycket nu bara ^^

2010-01-05 @ 17:40:08
URL: http://jfallqvist.blogg.se/
Postat av: zandra

vill du ha design hjälp hjälper jag till :)

2010-01-06 @ 22:42:52
URL: http://zandrapommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0