fotoday

Jag vill börja med att säga. JAG HAR HITTAT VÅRAN KAMERA!(: Det betyder: Mer bilder på bloggen. Jag har också rensat den så att det finns plats för många fler. Ska också ladda batterierna över natten.

Idag , eller i morse låg jag och Adrian och bara myste i soffan. Adrian sov dock medans jag slappade vid tv:n han låg på mig ;)


SovAdrian! ( på min arm )


Sen vid 14.00 trog jag och Adrian till mamma för att fira henne. Hon hade kalaset i dag istället för i går eftersom det var bio då. Där var Nicole, Rebecca, Göran och Mormor. Alla lika glada över att se lilleman.



Henne satt vi och pratade med heeeela kvällen. Drack te och hade det trevligt. Gladare bebis än Adrian får man väll leta efter. Han bara flinar, pratar och har sig. Igår kväll hittade han sina fötter. Han är för söt.



Jag måste bara lägga upp en bild sen igår innan vi drog till bion.



Denna bild får avsluta detta inlägg. Imorgon blir det mer bilder !

PUSS


Kommentarer
Postat av: Morsan Carro & Sonen Tino !

den är nog inte påväg att ta slut , men jag har så jäkla ont i vänster bröstet & jag kan ju inte bara amma ur ett :/ . Får se hur det blir imorn..

2010-01-24 @ 20:44:44
URL: http://tinosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0