bra dag

Tänkte att jag skulle avsluta min dag med att berätta vad jag har fördrivit den med (:
Imorse klev vi upp när Adrian vaknade runt 07.45. vi tänkte att det kunde vara bra att få rutiner igen sen att det kunde vara kul för Adrian att få sällskap (annars ligger han vaken eller somnar brevid oss igen).

Men lilleman slocknade och vaknade precis när vi var klar med våran lyxfrulle.

Vi fick han att sova lite till och började kolla på Erik&Mackan för att vi skulle ha något att göra och för att vi inte skulle lägga oss igen. Båda somnar, jag  i soffan och Pierre i sängen. Jag vaknar vid 12.30 så planen var förstörd.

Senare, kommer inte ihåg när. Så kom Linnea hit och myste och därefter kom Wezlan. Linnis drog hem efter ett tag så snällWezlan fortsatte hjälpa mig att sortera kvitton. (Pierre hjälpte mig göra klart) Så nu är dom inskrivna i kassaboken och ihopräknade. Det var från Juli ung.

Någongång mellan 19.00-19.30 drar jag och Wezlan för att hämta upp Linnea innan vi skulle handla. Blev kvar där en stund för hon skulle platta håret. Då passade jag på att låna lite kläder då hon lånade av mig tidigare (: skit kul att bytlånas sådär.

Vi blev också bjuden på te/kaffe och kakor medans vi väntade.

Klockan hann väll bli runt 20.30 innan vi kom iväg till Ica KVANTUM. Då hade också Johanna hängt på. Dom hade inget av vad jag skulle ha så jag köpte bara saker åt andra, eller jag köpte en tidning. Alla vi åkte hit sen och kollade på "Jumper". Till det blev det te.

Nu är klockan skit sent igen. Inte alls ovanligt faktiskt. Men dock så onödigt att vända på dygnen. Men iaf så ska vi kolla på Erik&Mackan eller boston tea party och sen blir det sova. Ska nog på stan i morgon, hoppas Inga-lill vela. Ska nog handla upp mitt presentkort(:


Pappa och barn kollar på bandy (:

Godnatt
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0