Box´n fun

hihi idag har jag varit riktigt duktig. Efter jag skrev sist så handlade vi, jag har sedan städat, medans jag städade ringde Linnea och frågade om jag vela med på box´n fun. Så jag ringde och bokade för oss tillkl. 18.00. Vid 16.30 kom Rebecka och Partrik hit och skulle äta med oss.

När Linnea ringde kom jag på att jag var tvungen att tvätta håret. Så jag passade på att lägga i en hårinpackning också. Som jag nästan inte hann skölja ur innan dom kom för att jag trodde dom skulle komma senare än vad dom gjorde. ;p

När jag kom hem var Pierre och spelade bandy. ( Han var med Inga-lill en stund alltså inte själv ) Så jag lade Adrian lite för att sova en stund. Medans satt jag bara och pratade med Rebecka och Inga-lill.

Nu tänkte jag dra mig ur sunkkläderna och passa på att duscha medans Adrian är lugn med pappa sin.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0