Babysimmet 1

Knäppt. När jag äntligen börjar uppdatera så minskar det folk som läser ;p. Jag kanske skriver tråkigare jag vet inte?

Jaja idag var vi iaf på första babysimmet. Bara infomöte i dag men endå. Kul att Maria och jag hamnade i samma grupp iaf. Vi börjar 11.15 på söndagar. Det ska bli spännande : ) Sen efter det drog jag och Adrian till syster Rebecca och pratade lite.

Emelie kom och hämtade mig vid 15.15,då åkte vi en stund till Ida som fyllde 21 idag. Innan vi kom hem igen handlade vi på hemköp.Jag fick en beställning hemmifrån om tortillabröd . Med mig följde också en bravo juice.(:

Hemma sen kom Emelie en stund till. Och ikväll har jag och Pierre kollat på film och jag har fixat allamina 20 naglar så att dom är lite frächa.

Adrian sov nästan iget alls i dag. Bara 10 min åt gången så han somnade vid 18.00 någonting,därefter vaknade han aldeles nyss och vela ha mat. Och nu sover han igen. Jag håller tummarna för att han sover heeela natten. hihi.

Nu ska jag sova lite för att orka i morgon. Funderar på att framkalla lite bilder i morgon. Samt planera lite inför dopet ( så att det blir av någon gång )



PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-26 @ 13:31:46
Postat av: Emelie

Sötbilden :D

2010-01-29 @ 18:47:21
URL: http://imgoingemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0