Hårmodell

Shuluulu

(: igår var jag på stan med Emelie Mickan och Nicole för att anmäla oss som hårmodell. Får se om någon vecka om man kom med eller inte. Men jag hoppas verkligen. Jag skrev i att dom fick göra vad dom vela. Men inte mörkt/svart eller superkort.

Tjejen som stod och kollade igenom papprena sa ju att jag brukade få vara blond och i kalla nyanser. Så det är nog lugnt ( var med -08 också ) Hoppas verkligen jag kommer med. Det är så spännande.(:

Idag var jag och Inga-lill och handlade först sen har det inte hänt så mycker mer i dag. Pierre har byggt och grejjat. Just ja, jag ringde läkaren i dag och fick tid hos ortopeden för min onda rygg. Så jag fick tid den 1:a mars. Alltså om 2veckor.

Jag lääängtar verkligen dit. Min rygg begränsar mig. Ja sen är det också barndop på G nästa lördag. Nästa vecka händer det mycket <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad önskas i doppresent ? :D

2010-02-18 @ 21:51:38
URL: http://imgoingemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0