5 Månader & babysim.

Nu var det ett tag sen igen.

Ja först blev Adrian 5 månader i lördags. Sen på Söndag(igår) var det alla hjärtans dag. Den firades faktiskt inte alls. Först åkte vi på babysim. Denna gången var lilleman på mycket bättre humör och vi kunde bada hela tiden. Mamma skjutsade och var med. (:

När vi kom hem började jag städa, tvätta, damma och dammsuga lite. Och självklart när man tvättar så hängen man och viker. På kvällen kom pojkarna hem ifrån pappa sin. Och vid 10.00 kom wezlan hit för att låna soffan att sova på.

Han slutade så sent och började tidigt så han vela inte åka till Hällbo vid den tiden.

Idag kom mamma för att låna Adrian och Diddi på en liten promenad, sen drog jag och mötte Linnea på Hemköp. Efter det pratade vi lite innan hon drog.

Det här har hänt Adrian:

- Han börjar nog få tänder på riktigt eftersom han var halvsjuk i går med lite feber och har nu lite diarré. Får se om det kommer eller inte. (:

- Sen har han också börjat smått med att åla för frammåt kommer han och kryper gör han inte. även som han försöker

- Sitta kan han även som det är ostadigt och han kommer inte upp själv än. Bara i babysittern. Han försöker verkligen.

- Han kan vrida runt sig i sängen och på golvet. Ibland hittar man honom på tvären i sängen.

Ja nu ska jag bada lilleman sen ska han sova. Efter det ska jag och älsklings Pierre kolla på tv  och göra hans läxa.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mysipys. :) kul att ni kunde bada hela tiden. Ses imorgon. puss puss :)

2010-02-15 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0