Tjejmys

Imorse kom faster Malin hit och pratade lite, och med sig hade hon täcke&kudde, plastad froté, badlakan, vällingbruk med sked  (som man satt fasst i locket) och ett par sockor att växa i. Efter att Malin åkt så gick jag och Adrian ner.

Han för att sova och jag för att bädda i de nya påslakanen jag köpte för några veckor sedan. Det blev skit bra (:(:

När Pierre prutt kom hem började han städa medans jag satt och pratade med Inga-lill och hans gudmor. Sen vid 19.00 tiden kom Rebecka och hämtade upp oss för lite mat och film mys på kvällen. Girl´s night. Det blev också en grin film, "Allt för min syster". Det var en riktigt bra film. Och kvällen var hur mysig som hellst !

På vägen hem svängde vi in på Hemköp för det behövdes mjölk och bindor (köpte två paket för jag inte kunde bestämma mig för vilken ask jag vela ha, går åt gör det ju iaf) det blev också vällingnappar och paradispuré till Adrian. Varma koppen till min älskling.

Idag fick Adrian smaka färskpressad apelsin juice och det gillade han verkligen. Fasst jag tror det var roligare att få suga på klyftorna. Sen måste jag också skriva i att jag har börjat nu på Adrians vårkläder.

Så igår när jag och Inga-lill var på stan köpte jag ett par solbrillor. Det som fattas är skor, skinnjacka, chinos, gubbtröja och en keps av någeslag. Köpte också halksockor så att han får bättre fäste i golvet när han går i gåstolen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0