Sista minuten inlägg

Ja nu gör jag det igen. Ett kort inlägg på kvällen, det är nu jag brukar komma på saker jag glömt eller inte hunnit under dagen. Som att blogga ex. Men jag har inte gjort så mycket idag så det läre ju gå fort. ;p

- Imorse drog Inga-lill & Hjördis till Egypten. Roligt för dom, tråkigt för mig för då blir jag ensam hela dagarna. Det är så mysigt att prata med Inga-lill hela halva dagen.


- Sen när jag var själv fördrev jag tiden med en film som gick på kanal + medans Adrian sov. Riktigt skönt då jag är trött jämt.

- Rebecka och Patrik kom hit och åt med oss, sen pratade vi en stund innan dom skulle gå. Det var också mysigt (:

- Och på kvällen tittade jag och Pierre på filmen " imagine that " Skit rolig film iaf. Men ja, det var väll kortfattat så nu ska jag sova.

PUSS

Kommentarer
Postat av: zandra

Sv: okej jo min dag har ju precis börjat hoppas den blir bra känner mig lite förkyld men men :)

2010-02-10 @ 08:58:16
URL: http://zandrapommer.blogg.se/
Postat av: pierre

DU är så underbar.. Du är allt jag någonsin önskat.. :) <3

2010-02-10 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0