Nöjd tröttis

Idag har bara flugit iväg. Tog iag en lång dusch medans Adrian sov, sen på kvällen drog jag och Adrian till Emelie en stund. Gjorde dumma tester och hade kul. När vi kom hem hjälptes jag och Inga-lill åt att bada lilleman. För första gången i det stora badkaret.

Med den nya badmattan. Tog fin fina bilder på honom också (: fasst det blir till familjealbumet. Han är världens bästa Adrian. Testade 5 min metoden för några dagar sen. Så nu badar vi han vid 21.00 och efter det blir det lite mat. Sedan sover han skönt.

Visst vaknar han fortfarande och knölar + vill ha napp och kanske lite mat men annars sover vi till 06.00. Sedan en stund till. Jag bara myser.

PUSS

Kommentarer
Postat av: zandra

fiin blogg :)

super söt son :)

haft en bra dag?

2010-02-04 @ 15:39:28
URL: http://zandrapommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0