Babysimmet 2

Idag har vi varit på andra babysimmet. Dock var inte Adrian så possitiv idag då han både var hungrig och trött tydligen. Även fasst vi smällt i han jätte mycket gröt och banan innan vi drog. Tiden krockade eftersom han brukar sova vid den tiden simmet är. (:

På vägen hem inhandlade vi det näst sista innan Inga-lill åker. Jag gillar att handla.

Sen resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Världens bästa Emelie & Wezlan kom sen på kvällen och hälsade på mig och Adrian.

Imorgon natt åker Inga-lill & Hjördis till Egypten. Kul för dom men tråkigt för mig. För då får jag vara ensam hela dagarna tills Pierre kommer hem på dagen.

Nu ska jag slurpa i mig lite te och titta på Wallader - byfånen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

ifall du undrar varför jag inte kommer på babysimmet så är de tack vare spiralen som gör att jag blöder i stort sett varje dag och så klart när babysimmet är.

men hoppas vi kan ses någon dag snart och umgås med barnen :)

2010-02-07 @ 23:47:26
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mysan :D pussen

2010-02-08 @ 19:38:07
URL: http://imgoingemelie.blogg.se/
Postat av: maria

svar; ne de är liksom ingen idè tycker jag att betala så mycket och kanske kunna gå knappt 2-3 gånger :/.

Kommer du på barnolycksfall imorgon eller va de bara jag som anmälde mig till de, minns inte :P

2010-02-10 @ 00:07:22
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0