5 månaders vaccination

Idag kom prästen hit för att planera lite inför dopet på Lördag. Hon åkte så sent att Inga-lill och Mikael kom för sent till deras kurs. Och det för att jag skulle med för att mäta,väga & vaccinera Adrian. Han hade växt hur mycket som hellst !

Nu väger han 7480g och är 66 lång. Huvudomfånget var 42 något. Längden var lite mer än vi gissat på, han har växt ung. 3cm sen förra gången och gått upp 700-800 gram. Att bära på honom läre ju resultera i smala armar? ;p

Resten av dagen har jag varit med Linnea, pratat och myst.

Det som händer nu inom snaraste framtid är väll:

-Barnmatslagningskurs imorgon.
-Ortopeden på måndag (jag läängtar)
-DESPERATE HOUSEWIFES på tisdag!
-Dop på Lördag.
-Väntan på svar om hårmodell.
-Och studentkryssningen i mars!

Jag längtar, men samtidigt kommer det nog bli jobbigt med tanke på att det är första natten jag sover utan Adrian. Och sen är det första natten jag sover utan Pierre sen jag vet inte när.


Adrian äter/pussar sin isbjörn.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0