Trött tröttare Nathalie

Jag är vaken nu, innan 06.00 på morgonen och har endå varit vaken i 40 min kanske. Jag och Pierre kom överens om att han skulle kliva upp i natt och jag i morse (eftersom jag är så trött jämt). Men som vanligt när det gäller sånt här så lyckas jag dra det kortaste strået.

Pierre sov hela natten skulle jag tro eftersom flaskorna är rena. Jag trodde att lilleman skulle vakna många gåner som han har gjort under de senaste veckorna. Och så trodde jag helt fel. Idag var en "kliva upp riktigt tidigt morgon". Känner mig lite piggare än vanligt endå.

Nu innan 11.00 ska jag iväg till såfin och testa kläder inför visningen. Pierre är också "ledig" idag eftersom han ska till sjukan. Nu ska jag nog hämta lite mjölk till mitt te innan VAKNA! med the voice börjar.


BTW! Så misstänker vi fler tänder på lillen. Han snorar som bara den och biter i allt (mer än vanligt).
Sen så håller vi tummarna för att Jennipher får sin bebis snart.(:
PUSS


Kommentarer
Postat av: :)

kan du inte lägga upp lite nya bilder på adrian, var så länge man såg honom!

2010-04-30 @ 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0