Tokroligt

Dags för blogg igen (:

jag har nyss tvättat ansiktet och haft på min creme samt borstat tänderna. Så jag tänkte attdet var dags för lite blogg och sen sova. Jag är riktigt trött. Vill bara sova hela tiden. Fick reda på i förra lördagen att jag hade lågt blodvärde igen.

Skönt att det är något som är lätt att åtgärda iallafall. (:

Längtar som en tok gör jag också till allt roligt som händer de närmsta 1½ veckan (:.

Imorgon: Få 300 i fonder som jag vann. Ung förälderträff och sen Desperate Housewifes.
Onsdag: Testa kläder inför visningen och koregrafiträning.
Torsdag:Körskoleutbildning med Eva sen var det något på familje center
Lördag: Tjejparty hos min syster
Måndag:Färga & Klippa håret inför visningen.
Tisdag:Genrep
Onsdag:Visning

Jag hoppas också på att komma iväg till Gävle igen imellan, jag är otålig. (: Sen ska jag också beställa hem en massa kort och kläder!  Jag har börjar belöna mig själv för att jag inte röker. Kom på att det blir lättare att hålla sig då.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0