Gävle

shululu, (: tänkte bara säga att jag följde med mamma Göran och Nicole till Gävle igår. Klev upp tidigt och åkte vid 09.00. Dom skulle iväg på IKEA och jag behövde en grind till trappan. Men när vi kom dit fattades förlängnings delen så det blev ingen grind uppsatt för oss (:.

Fick också en massa fina kläder av mamma och Göran. Fick också med mig teburkar, påslakan och en badmatta till ståduschen. Det fick jag av mor. Själv köpte jag en kjol och säkerhetsgrejjer. Tänkte åka ner snart igen när jag har mer pengar.

På kvällen åkte jag iväg på koregrafiträningen på heden inför modevisningen. Det kändes bra med gruppen och koregrafin. Av Rebecca fick jag skor och strumpor frånmakedonien.

Idag sov jag middag flera timmar på morgonen när Adrian sov en stund. Malin & Saga kom hit en stund på eftermiddagen, Malin hade plockat med sig en ratt + plinga och en vagn till Adrian. Vid 16.00 drog dom hem efter mycket prat och mys.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0