Den lille går

Nu så är jag här igen.(: dålig bloggstart. Tänkte att jag skulle ta igår och idag lite fort nu så att jag får sova.

IGÅR: Ja då kom Mileja efter skolan och var här ett bra tag. När Pierre kom hem efter skolan så lärde han mig att byta däck på bilen. 2 st gjorde jag nästan själv. Han drog upp muttrarna(?) på ett hjul för dom satt för hårt. Riktigt stolt över mig själv faktiskt (:(:.

Vid 18.00 kom Wezlan och hämtade mig för lite simning. Det blev en halvtimmes sim och sen balsam inpackning i bastun en bra stund. Innan vi drog hem igen bjöd Wezlan på en kopp te. Måste bara säga att jag tycker att man känner sig renare efter att man har badat och dushat på badhuset än hemma ;p . De ringde också om Modevisningen om håret i går. Nu vet jag hur och när jag ska bli klippt&färgad.:D

IDAG: Imorse klev jag upp vid 07.00 efter att ha dragit en timme i sängen, gjorde i ordning Adrian och mig innan vi gick upp för att äta frulle. 08.20 somnade han och sov 1½ timme kanske sen var det full fart till 13 tiden.

Nicole kom hon också. Så tänkte jag visa henne att Adrian ställer sig själv mot saker. Som sagt så kryper han fram till gåstolen och ställer sig. Helt plötsligt tar han några steg med gåstolen innan han ramlar ihop. Jag blev så förvånad att jag bara skrattade och sa att "det där har han inte gjort förr". Riktigt roligt faktiskt men det känns endå för tidigt.

Han är dock bara 7 månader men han vill verkligen gå.

Det hade också ringt dolt nummer till mig. När jag tittade i inkorgen så såg jag att det var röstbrevlåda. Först trodde jag att dom ringt om sommar vikariat. Men när jag ringer upp så får jag reda på att jag vunnit 300 kr i fonder på handelsbanken ;D. Jag var med i en tävling på hälsinge expon där man skulle gissa hur många 50 öringar det var i burken (:(:.

Kvällen avslutas med att Linnea och Jossan kom hit med fruktsallad och myste på.(:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0