Äntligen bättre!

Ja nu är jag tillbaka . Det känns skönt att vara på G igen med saker som händer hela tiden. Elelr inte hela tiden kanske men betydligt mer händer nu än för ett tag sen. Adrian växer på i rask takt. Kryper klättrar ställer sig "pratar". Ja allt man kan tänka sig nästan.

Imorse vaknade jag och Adrian på tvären i sängen. Jag med sjukt ont i min axel och Pierre låg bortknuffad till kanten. Vi la Adrian i sin säng med lite leksaker så att vi kunde kramas en stund till. Sånt är verkligen jätteskönt att kunna göra ibland. Speciellt på morgonen.

Det är då man inte riktigt kan göra det i vanliga fall. Sen nu om en liten stund ska jag plocka upp lite från gårdagen. Jag tänkte också byta till bordet vi fick av Patrik och Rebecka. Det har kommit upp så mycket annat sen vi fick det men idag ska det dit ^^

Ska också hinna skriva en liten budget över hur mycket jag får spendera på olika saker så att vi kan spara för framtiden. (: Och om en stund ska jag och Inga-lill åka och handla lite ;p Adrians gröt är slut.


Ikväll kommer Linnea sen vet jag inte om det blir fler. Iallafall så är det Desperate Housewifes, det är skönt att man har en fasst dag i veckan när man alltid ses. Ifall att det inte blir fler dagar.

Nu är det dags att göra klart innan Inga-lill kommer tillbaka (:(:

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0