all alone

Japp så är det. Jag tyckte att Pierre skulle få gå ut och ha kul ikväll. Ingen alls är hemma och ingen kommer heller, i vanliga fall kanske det vore världens läge för brakfest. Eller vanliga fall som det var innan Adrian kom.;p Ja iallafall sover han nu, han borde inte men han är skit trött.

Så ikväll blir det ett undantag om han vill upp senare. Jag har också tillbringat dagen med klädprovning inför modevisningen. Blev kär i jeansen jag testade så dom ska jag nog ner och köpa i morgon (:(: kanske. Sen har jag också beställt kläder från H&M som kommer komma i veckan.

En blus från "the garden collecktion(?)" en randig långklänning och en randig miniväska. Jag längtar tills jag får baketet i veckan. btw så var det första gången jag beställde från internet.

Ikväll blir det till kolla lite på South Park 19.50 dubbelt upp. Man läre ju passa på när inte Pierre är hemma.:=) Om jag orkar kanske jag tar en lång ducsh också med lite måla naglar och sånt.

Här kommer också några bilder på världens bästa Adrian.


Leka med dammsugaren.

Hellst upp på den också.

Här käkar han på moster Nicoles halsband och är på toppenhumör.(:(:

PUSS

Kommentarer
Postat av: Annika

gud va söt han är :)

2010-05-01 @ 10:48:33
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0