Dom bästa dagarna

Ja jag tänkte ju hinna skriva en snabbis här medans Adrian sover. Dagarna sen han kom har bara flugit iväg och vi har haft totalt fullt upp. Inte konstigt alls ;D. Kom hem redan i måndags eftermiddag. Pierre hade sovit riktigt dåligt och det fanns inte så mycket att göra (:. Så det lät lockande att komma hem till våran säng.
Ska försöka dra en sammanfattning av det som hänt sen söndags.



I söndags kväll kom Adrian klockan 20.30. Så Natten blev självklart på BB. En lite berättelse kommer sen :)

Måndags kom läkare och kollade att allt såg bra ut och så. Vi åkte hem och var hemma typ 16.00. Här hemma väntade Mamma Nicole och Rebecca som vela se våran hjärtis. (:(: Fick jätte fina presenter av bror Richard och Syster Rebecca. : ) Vi var trött på måndagen.

Tisdag så tog vi första promenaden med honom till Hemköp ;D kändes lite overkligt sådär. Emelie kom hon också och hälsade på en snabbis. Fick fina blommor av henne och Erik.

Igår kom Linnea. Jag och Pierre blev optimistiska och tänkte att vi kunde göra mer än vi kunde, Adrian har sovit jätte bra hitills enligt mig (: men hade inte lika tur Inatt. Riktiga maten kom i gång och han blev lite bråkig. Var verkligen skit trött. Vi gav honom några skedar ersätning för att jag hade så ont bröstvårtorna ( bara för att doms kulle få vila lite ) då sov han och så gjorde vi någon gång innan han somnade ordentligt (: en halvtimmes sömn kan verkligen vara overderlig i vissa lägen (:

Idag klev upp vid 11. Då sov Adrian fortfarande. Vi gjorde oss klara för att gå ner på stan. Gick typ 13.00, han tänkt hinna träffa Ellinor en snabbis men hon hade så bråttom hem. På stan blev det fört apoteket där vi köpte uppsamlingskupor, fetvadd och så fick vi en "medicinspruta" som vi kan mata honom med ifall jag får sådär ont igen. Tog en fika också innan det blev 6:an upp hem igen.

Nu ska jag passa på att sova lite medans han gör det, så att humöret hålls uppe i natt. Utifall han blir vrång (:
Jag älskar verkligen min lilla familj <3
Och tack för alla gratulationer det värmer verkligen (:(:



PUSS



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag blir så rörd:) puss puss puss :) :)

2009-09-17 @ 17:00:58
Postat av: Annika

gud va kul :) grattis ännu en gång.

du är nog en bra mamma :) ha det bra .

2009-09-17 @ 18:12:34
URL: http://annikastromberg.blogg.se/
Postat av: Annika

gud va kul :) grattis ännu en gång.

du är nog en bra mamma :) ha det bra .

2009-09-17 @ 18:13:11
URL: http://annikastromberg.blogg.se/
Postat av: Erika

Grattis så jätte mycket! vad söt han är! :)

2009-09-17 @ 18:23:05
Postat av: amanda

Åh gud vad mysigt allt låter! :) Han är så himla söööt! Stolt över er :)

2009-09-17 @ 21:31:43
Postat av: linnea

underbara familjen,

älskar er hela högen :D helt sjukt är det :D kan fortf inte förstå typ :O <3

2009-09-17 @ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0