En liten Fredag

Det är fredag idag, kroppen sa nog i från i morse för jag blev skityr och det kändes som att jag skulle svimma i skolan. Kändes också som jag hade hjärtklappning. Uffa, lärarna skickade hem mig för att vila vilket känns skönt nu såhär i efterhand. Det var nog bäst endå. men i morse tänkte jag bara på att jag skulle få dryga restuppgifter. Försöker verkligen undvika dom för sånna gör bara mina planer svårare. Jag vill ju ha bästa förutsättningarna som finns sen, inte börja med att ha ett berg med shit att göra redan när man åker in till BB.

Emelie mådde inte heller nå bra, lite feber och blek sådär. Gullhönan var rädd att smitta mig men det är nog ingen fara. (: Vi åkte redan klockan typ 09.00 i morse. Åkte på LIDL och köpte billiga neutrala strumpbyxor (:(: sånna behöver man alltid. ( hoppas jag köpte rätt size bara ) sen hem till Emelies mamma en snabbis. Hon skulle kolla efter en sovsäck som hon inte hittade.

När jag kom hem la jag mig i sängen och sov i några timmar (:(: fick föresten en jättemysig amningskudde i går som jag älskar ! Den är superskön att sova med också :D Vaknade sen vid halv2 och satte mig här. Sen kom Linnea och Johanna en stund, vi satt här nere hos oss och pratade lite.

Nu har Pierre kommit hem och han står och duchar. Linnea och Johanna drog nyss för att fixa inför party kvällen ikväll (:(: dom kanske kommer hit senare innan dom ska på tranan. Blir verkligen jätte sugen på att parta nu. Har ju inte gjort det på snart 9 månader. Och längre läre det bli., men jag lider inte i det stora hela (: bara lite småtråkigt sånna här gånger ;).

Ikväll, om dom kommer blir det att umgås med dom annars kanske mickan och wezlan kommer jag vet inte riktigt. Men jag får iaf Pierre för mig själv innan kvällens slut. När han är pratglad och trött.
Nu ska jag göra ett försök till att frächa upp mig. (: Vet inte vd jag ska ha på mig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pety

Tror flicka faktiskt :D dudå?

2009-09-04 @ 17:32:35
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Pety

Hehe jaså :) det är ju vanligast med en flicka.. mkt därför jag tror jag kommer få en dotter!

2009-09-05 @ 00:57:25
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller med dig lite om dedär med party, man blir lite små sugen nu när de va så länge sen.

Men man lider ändå inte av de så :) hehe

2009-09-05 @ 10:02:23
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mina strumpbyxor har gått sönder :( :( :(

2009-09-06 @ 19:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0