Slapp dag

Inget bloggande i helgen heller. Det märks att det är nära för jag är trött, och det är så obekvämt vid datan som sagt.

Imorgon ska vi till barnmorskan klockan halv 9. Får se om det är något fel eller hur det är. Ska bli skönt att få veta. Är ju yr och har hjärtklappning lite då och då också. Så man blir ju lite orolig.

Idag kom vi till skolan, jag och Pierre klockan typ kvart i 9. Gick och köpte cola och fördrev lite tid chillandes vid omvårdnad. Pierre skulle inte orientera och min lärare var sjuk så vi bara myste tills typ 10. Då skulle jag på svenska. Ganska spännande lektioner faktiskt (: för första gången på länge. Efter det blev det mat. Typ inte god, precis som det brukar vara.

Efter lunch hade vi Psykiatri/Utvecklingsströring. Jag gillar den kursen. (: Vi fick sluta 13.40. Pierre slutade 15.00 så jag satt och väntade på honom. Jag hade tänkt klippa mig men jag funderade för länge så jag hann inte ;p. Vi hade tänkt gå hem, men orkade inte så vi satte oss och väntade på bussen redan vid schenströmsplan. HAH så långt hann vi (:

Vi åt lite när vi kom hem sen har det inte hänt så mycket mer. Och nu blir det film, ^^
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0