Min dag

Fy vad trött jag är, hur går det ihop. Jag som inte gör ett skit lix.

Gjorde så att Pierre sov över idag igen. Lyckades med det i går också. Jag klev iaf upp samtidigt som honom eftersom Adrian var klar vaken. Matade bytte och tvättade hans veck som vanligt och sen klädde jag honom innan vi gick upp. Kollade på okänd diagnos på tv4 fakta. Sen blev det bara skit igen.

Åt lite också innan jag gick ner och städade, typ vid 11 kom Emelie hit. Vi satt och snackade lite om spalterna till skolboken. Man har ju sånt när man går 3:an ( känns knäppt att vi går sista året ) ;p Iaf så var hon här typ till 14.00 eller så. Ungefär då gjorde jag klart det sista. Alltså mig själv ;p med lite smink och finare kläder än mjukisbh och mysbyxor .

Sen tog vi en promenad ner till Torsberg jag och Adrian för att möta Pierre. Köpte blöjor på vägen tillbaka.

Ikväll har vi inte gjort nå sp som vanligt. Vi badade lillen och masserade honom lite vid 19.30 eller så. Men ikväll somnade han inte som han brukar (:(:

Skönt att Onsdag äntligen är slut. I morgon, på fredag och lördag har jag saker planerade så det är ju kul (: att göra något.

Nu ska jag typ sova eller läsa eller nå.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Verkar som de :o :P

2009-09-30 @ 22:30:59
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaa :) och imorgon får jag finbesök :D :D :D

2009-09-30 @ 22:37:10
Postat av: linnea

vill du ses i helgen plutti? =) <3

2009-10-02 @ 07:34:34
URL: http://linnism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0