Kort inlägg

Ja så var det fredag igen. Är piss trött som vanligt. :o

Var till barnmorskan i morse och kollade blodtrycket och så. Efter några dagar hemma från skolan såg det mycket bättre ut. Hon trodde det kunde bero på stress. tråkigt. Så det blir väll till att fortsätta ta det lugnt. Hoppas att bebis kommer snart så att man slipper vara syslolös och utan sällskap (:(:

Gick till skolan efter och åt med Pierre, sen åkte jag och Wezlan till Hemköp och köpte mat till han och därefter blev det till Emelie. Där blev vi kvar ett bra tag. Åkte på dollar en stund och vid 17.00 någon gång ringde hjärtis och sa att vi skulle börja med maten.

Idag blev det min mormors kycklinggryta. Hur underbart god som hellst ^^ tack dock ett tag att laga men det är lätt värt det. Drack hallonsoda till också som jag köpte på dollar ;D.
Mer har jag inte hunnit med idag. Jag är typ seg och frånvarande hela tiden så det är ju skit tråkigt.

Hade lite förvärkar idag också. Men dom slutade eftersom jag fortfarande sitter här och degar. (:(:

Klippte mig föresten i förrgår också. Blev typ 6cm. kortare, klippte topparna och det blev skit fräsht. I morgon ska jag nog lägga i en skumfärg som gör att håret får en lite finare och frächare färg ^^ Imorgon kommer också mamma med den nya jackan som jag fått utav henne. HAPPY. Det är en grå kappa (:(: första gången på flera år jag inte väljer en svart jacka. Och det är första gången sen jag gick i 6:an som jag väljer en kappa och inte en kort jacka. Hoppas den passar. Men jag kan ju inte riktigt se det än heller ;) magen är ganska ivägen.

Nu blir det till att kramas med älskling sen sova. Jag är sååååååå trött.
38+2 tiden bara rusar iväg.
11 dagar kvar till datum. <3

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pety

Jaa tack så mkt :) börjar kännas lite bättre nu. men har varit mkt att ta in :/

2009-09-11 @ 21:28:25
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

Klart jag visar bild sen :D

LÄNGTAR TILL ERAN BEBIS KOMMMMMMER :D:D:D:D:D



kram

2009-09-11 @ 23:02:25
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Maria

Du har haft tur som har kunna vart uppe och röra dig så mycket såhär pass länge.. avis!! :P hehe

2009-09-12 @ 12:19:32
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sötan min (L)

2009-09-12 @ 13:23:58
Postat av: Isabella - En go göteborgare ((;

Hej, kika in på min blogg, för att de är frågestund ikväll ! :D

2009-09-12 @ 20:17:43
URL: http://bbaraiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0