Konstig dag

Idag är en sånn där konstig dag, känner inte för att göra ett jävla skit men jag är rastlös endå ;o
Vaknade typ 10.00 sen förflyttade jag mig mellan datan och sängen tills mamma kom men min nya kappa :D:D
Skit fin, men jag vet dock inte hur jag ser ut i den fören bebis har flyttat ur min mage.
Just nu ser jag iaf ut som en svamp i den. Inte allt för sött men ja, den är nog lika fin på som den är just nu att kolla på , efteråt (:(: drack lite te och pratade med mamma och Pierre. Upptäckte en spya under en stol som såg ut som lösbajs. Det är någon av hundarna som är skyldig iaf. Det är typ vad som hänt i dag än så länge,.

Sen ska vi laga mat jag och Pierre. Ungs spaghetti. Det är skit gott och lätt.
Om jag hinner ska jag också med Emelie och stor handla.

Har fortfarande inga batterier till kameran. SUCK. Får se om jag köper det ifall jag följer med Emelie och handlar.

UPDATE:

Nu har jag iaf handlat med Emelie, det blev så endå. Köpte chips och sånt fett till mig och Pierre ikväll. Känner mig trött fortfarande. När vi kom hem från affären så lagade vi maten. Blev gott :D:D Så nu ska vi inte göra något sp. Blir kanske en film och lite kramas om jag har tur (:

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma till Jonas

Hahah ja visst är den :D bäst på hela idol :)

2009-09-13 @ 15:20:39
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Louise

GATTIS:D

2009-09-13 @ 21:40:54
URL: http://c0nfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0