25/26 september

Ursäkta för kass uppdatering men dagarna bara flyger iväg.

Som igår, vi var på BVC och gjorde det vanliga med mätning och vädning. Han väger nu över födselvikten igen. OCh då hade han växt 1.5 cm. Pratade med barnmorkan vi hade under graviditeten om amningen. Och det var som vi trodde, brjan på smölkstockning men inte alls farligt om vi gjorde något åt det.

Därefter gick jag med Pierre till skolan där Inga-lill hämtade mig och Adrian. Så kom mamma hem till oss med grejjer. Mina nylagade skor och min nylagade väska som jag inte haft sen i våras :o också hade hon med sig färska blåbär och hallon. Underbart gott ^^. Och en present från mina kusiner,och deras föräldrar. En söt dockgosedjur till Adrian.

Precis innan Pierre kom, kom Pierres syster och hon hade med dig en kasse med superfina kläder till Adrian. Ett par hängselbyxor, en body med tryck på, en mössa och en som var lite liten och ett par strumpor i hans storlek :D:D

Mot kvällen följde vi med henne till henne och Patrik. Där var Mikael och Mileja. Vi åkte och handlade och sen åkte vi till dom och åt. Det var meningen att det skulle bli film också men det blev så sent. En trevlig kväll iaf. Och första gången vi är ute med honom så sent och länge.



Idag klev vi upp och åt frukost. Adrian spydde efter sin. I sin vagn på den nya fällen och över honom. Jag trodde det var svett och luktade. Så hela han luktade sur disktrasa. Vi gick ner och badade honom och klädde honom i sina fina hängselbyxor som han fick i går. Vid 15.30 typ började vi laga mat. Eller mest Pierre.

Det har inte hänt så mycket mer. Vi har bara myst och plötsligt blev klockan 01.21

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0