Draft: Sept. 24, 2009

Fy dålig uppdatering. Men jag har fortfarande ont i skallen och fryser. Inte fullt lika mycket men tillräckligt för att göra en klen.

Adrian har nu börjar äta dubbelt upp. Alltså han blir inte längre mätt utav att äta från bara ett bröst.

Tänkte skriva lite om igår eftersom det faktiskt hände något då. Åkte ner till skolan med bussen som gick 11.20, skulle möta Pierre. Gick till skolan och satt och snackade med en massa folk till Pierre slutade klockan 15.00. Vi hade planerat att gå hem men det var så jävla kallt.

Skulle igentligen ha åkt med bussen som gick 13.00 men då hade jag bara precis hunnit hem innan jag skulle ner igen. Och kul att vara ute på och han vill ha mat. Så det gick ganska bra att sitta kvar där. Pratade med Nina också. Och fick reda på att jag får ogiltig frånvara nu sen jag fick barn.

Mamma kollade upp i dag hur mycket det var, det var typ giltig frånvaro på alla andra timmar än omvårdnad. Snacka om dissad av mina klassföreståndare. Så jag ska gå och hämta ledighetsansökan i morgon och ansöka om ledigt först fram till höstlovet. Så får se hur det blir sen.

När vi kom hem typ sov jag hela kvällen för jag mådde apa.
Adrian har sovit hela natten. Vaknade för att ammas klockan 03.50. Och sen  resten va  morgonen.
Idag har det förövrigt inte hänt särskilt mycket ..


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0