Bildinlägg (:(:

Nu äntligen lägger jag ut bilder. Dock några dagar senare än sagt. Men jag är trött och vimsig (:(:

1. Första bilden är från Vecka 37.

2. Där är våran underbart fina barnvagn som vi fick utav Roger och Karin. Måste tillägga att det är små nallar i hela " inredningen " / stoppningen eller vad det heter.



3. Den sista bilden är på våran bilbarnstol. Helt perfekt (:(: Den fick vi av mamma.
sen har vi också fått en babysitter, den också av mamma men den glömde jag knäppa på.

Idag har varit en lugn dag i skolan. Först på sjukvårdstimmen kollade vi på en film. Sen på Etik & Livsfrågorkursen kollade vi också på en film. Mona lisas leende. Den var skit bra. Efter lunchen skulle den diskuteras efter punkter. Det gick faktiskt skit bra även om det blev mycket bebis prat emellan. Sen sista timmen blev det Idrott, tänkte att jag skulle vara med så mycket som möjligt. Det blev en lugn promenad i skogen. Hade sammandragingar hela tiden nästan ( tur att det inte gör ont ) sen sista halvtimmen körde dom andra styrka. Som bestod av sit-ups och armhävningar så det kunde jag ju inte vara med på. ;p tråk.

Sen resten av dagen har jag bara chillat. Mamma och Nicole kom förbi en snabbis dom med och lämnade nybakat rosenbröd ( mamma bakade, det är sjukt gott ) och mitt te. Sen fick bebisen sitt första gosedjur. En Bukowski hund ^^ längtar tills bebisen får den. :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0