BF 22 september

Tänk att det var i dag som våran Adrian var beräknad att komma. Vilken tur vi hade som fick dig 9 dagar tidigare. Annars hade jag nog suttit här otåligt och väntat på att det ska börja.

Pierre är i skolan i dag igen. Så mina dagar kommer väll se ganska lika ut antar jag., Nathalie hemmafru.
Har fortfarande äcklig huvudvärk och frossa. Det är skit jobbigt. Var aldeles sjöblöt i natt.
Hade tänkt att städa lite men det känns inte som att det kommer bli så mycket av det. Tråkigt nog. Ska hoppa in i duchen snart och sen lägga mig tills jag ska gå och möta Pierre på skolan ! :D:D

Längtar verkligen till 16.00 eller lite före för då börjar jag gå (: Har planerat att möta honom varje dag efter skolan med Adrian så att vi får frisk luft och motion (:.

Men nu ska jag dricka mitt te, knarka alvedon och sova lite medans adrian är lugn.
Fick också tillbaka Adrians pingla som jag har haft runt halsen hela hans tid i min mage. Den försvnn ju i ambulansen på väg till gävle.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pety

Tack såå mkt :D å grattis själv :D

2009-09-22 @ 11:50:04
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0