Barnmorskebesök

Var som sagt till barnmorskan idag och kollade lite och så. Hade ingen äggvita i urinen i dag som tur var men blodtrycket är jätte högt. Fick ligga inne och vila i ett rum och sen tog hon ett till , då var det fortfarande högt men lite mindre. Ska dit igen på fredag och ta fler prover. Hoppas att det inte är något fel :/

Men hon tyckte nog att det var dags att vara hemma och ta det lugnt nu sista tiden. Går in i vecka 39 imorgon så det är ju nära också,.

Efter besöket gick jag och Pierre till skolan. Kollade shema och sånt sen hade jag sjukvård. Pratade om skallen och skallskador. Men jag var bara där en stund. Pratade med Nina som tyckte jag skulle sjukskriva mig för säkerhetens skull.

Havandeskapsförgiftning kan man ju få jätte fort ;s det känns så jävla tråkigt att gå hemma " i onödan " och få en massa restuppgifter som man måste ta igen sen när man känner sig ok större delen av tiden. BLÄ :( plus att det är skit tråkigt att bara vara hemma och inte göra ett skit. Det är inte bekvämt vid datan så här kan jag inte döda så mycket tid direkt.

Skulle höra av mig dirr till barnmorkan eller sjukan om jag började må dåligt.
Åkte hem vid lunch för att ta det lugnt. Inga-lill kom och hämtade oss, var först på picasso och köpte kebab och pizza. Ska föresten bli skönt att få tillbaka min vanliga aptit sen. Slippa vara sjukt äckligt hungrig när jag blir hungrig. (:(:

Åkte hem, åt pizza sen la jag mig och sov.





PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0