Andra veckans första dag

Igår blev Adrian 2 veckor !


Sitter här, klev upp tidigt med Pierre i morse och gjorde Adrian klar för dagen. Klädde på honom en av Frank Dandy tröjorna han fick av Rebecka och Patrik i går. Dock spydde han ner den direkt så då testade vi bodyn han också fick. Den hade krage och knappar och var riktigt stilig (:

Han ligger och sover nu. Jag har redan hunnit göra mig klar jag med. Ganska ovanligt att jag är klar vid den här tiden. Ska mata honom och byta på honom innan jag tänkte ta mig en promenad ner till stan och möta mamma.
Ska kolla på ett par byxor eller något annat kul till Adrian. Och typ en mascara till mig eller nå.

Sen runt 15.00 tiden ska jag till skolan och möta Pierre. Ska också lämna in ledighetsansökan lappen och hoppas på det bästa. Dom är lite sura dom där ;s

Ska gå och fixa håret som sista grej medans jag hinner innan han vaknar. '
BTW fyllde jag i hans " lilla hjärtat " bok i går med födelse datum och sånt kul som han kan vilja läsa om senare.



PUSS


Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Ja :P Tredje avsnittet är på söndag klockan 19.

Men jag har laddat ner dom iställer (A)

haha

2009-09-30 @ 21:31:40
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0