2 dagar

Blir lite slö uppdatering här.

Igår var vi på BVC för första gången, mätte och vägde Adrian (: allt såg bra ut. Fick sånnadär amningsnäckor av barnmorskan som ska läka såriga bröstvårtor. Dom har redan blivit lite bättre (:(: Besöket där gick ganska fort, men självklart så var Adrian hungrig och nödig så vi gick till Pierres syster Rebecka och fixade det. Därefter gick vi promenad hem till min mamma. Vi skulle äta lite där innan vi skulle vidare till mormor för att visa upp våran älskling. Träffade också Richad min bror som åkt ända från örebro för att träffa Adrian.

Vi gick till Mormor och fikade lite där. Typ vid 20.00 kom vi hem eller nå och då var jag skit trött. Och lite stressad över att jag kanske inte skulle hinna vila/sova medans han gjorde det. Natten blir omöjlig om man inte har vilat ens lite. Men han sov jätte bra inatt som tur var. Han somnade klockan 09.00 och vaknade 01.00. Då matade jag honom och sen somande han om igen till 05.00. Matdax igen och sen somnade han till 10.00.
Dock har han varit lite surare idag. (: men hellre på dagen.

Idag kom Richard och hälsade på här hos oss. Vi åkte och köpte pizza på take off och sen satt vi alla och pratade (: Fredrika kom också och hälsade på.
Annars har dagen varit gansak lugn. Men jag är trött endå. Utan Pierre skulle det här vara omöjligt. Han finns där för mig hela tiden och är helt underbar. Världens bästa pappa. Dagarna kommer bli långa utan honom i veckan. Jag saknar honom redan.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att höra att de går så bra för er! :)

Ammningsnäckor är jätte bra, de har jag redan laddat upp med! ;)

2009-09-19 @ 19:42:50
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Äh, det är bara bra om han surar lite också ;) Bra att han visar sin vilja

2009-09-20 @ 20:56:11
URL: http://simplyseraphim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0