1 Vecka gammal

Sitter här, har städat lite. Men är inte riktigt klar än. Måste dammsuga också men hjärtis sover fortfarande (!) . Vilket han har gjrot sen typ halv 11 eller nå. Han sover bra på bröstmjölk (:(:
Pierre är och jobbar på RG så vi sitter här själva för första gången. Väldigt tomt och olivat om man säger så. Men jag känner inte heller för att vara ute på . Tänkte iaf gå en liten promenad med Adrian sen. När han vaknar som sagt.

Så ska jag hinna få i mig något annat än choklad och vatten också :):)

Tänk att han redan har bliit en vecka. Som sagt, känns som att vi alltid haft honom men endå som han kom i går. Nu vill hjärtis ha lite närhet och mat.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va mysigt! 1 vecka redan, så fort tiden går igentligen.

Men den går enormt segt för mig, suck. :P

2009-09-20 @ 17:15:36
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gör det :D det tar ju liksom ingen tid från en ;)

2009-09-20 @ 23:35:37
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0