Vild natt

Var ju i Gävle i går som jag skrev. Adrian sov också under hela dagen i går. Iaf större. Vilket han brukar göra. Men i natt strejkade han verkligen. Var vaken med honom från typ halv 1 till halv 3 först. Han var verkligen missnöjd. Kanske stressad? Jag vet inte.

Men han vela då inte sova. Och han fick mat men det hjälpte inte. Och inte heller blöjbyte utan han var helt less bara. Låg och grina till som tätt annars var det jättegnäll.

Samma sak gjorde han från 06.00 i morse. Det gick verkligen inte att få honom nöjd. Matade han lite mer och la han i hans sovtäckte till vagnen då somnade han,. men då var ju jag redan pigg.

Nu ligger knytet här i våran babybjörn sele och sover. Skit lämplig grej. Dock har jag spänt den lite fel ( för stort ) och sen så är han så liten att han nästan inte får plats endå (:

Fick veta nu i morse att det kanske inte blir nå göteborg. Åker iaf inte det datum vi tänkt från början. Blir för mycket frånvaro från skolan för Pierre.

Idag har jag planerat att städa lite till. Diddi Pierres hund gillar att äta ur våra sopor när vi är borta. Så det är mjölkfläckar på golvet efter att hon tuggatsönder mina inlägg. MUMS. Ska också ner på stan en snabbis innan Pierre slutar och fixa grejjer ;D hemligt. Om jag har tid ska jag nog också köpa trosor.

Och sen på vägen hem läre vi köpa nya tvättlappar och inlägg. Blir också att skicka in namnpapprena idag och ringa till försäkringskassan. Nu börjar min dag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0