Utvilad igen.

Ja det måste ha varit att Adrian var stressad sen Gävle resan i söndags som han inte sov som han brukade. För inatt sov han bra igen. Ammade honom klockan 03.00 och sen vaknade jag av larmet klockan 07.00 (: Så jag har sovit och är tillräckligt utvilad.

Idag ska jag och Adrian på BVC och mäta och väga för att se vad som hänt. Eller ja hur mycket som hänt. Adrian har ju som sagt växt ur sin första omgång kläder. Och fyller ut en st.50 nu (: Skulle tippa på att han har växt på längden. Tycker han ser lång ut.

Efter det ska jag nog ner på stan en snabbis. Sen vet jag inte hur jag gör om jag drar hem eller om jag väntar på Pierre på skolan.

Ikväll är det iaf DESPERATE HOUSEWIFES premiär ! :D:D Har längtat hur länge som hellst. Får se vart jag kollar. Antagligen hemma eftersom jag är så trött och sen kanske Adrian vill ha mat. Annars blir det hos Emelie med brudarna.

Det skulle vara kul.

KENTs nya singel !
http://www.youtube.com/watch?v=tdesx6nGYwY&feature=player_embedded

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0