ursäkter

Idag har det varit helt värdelös uppdatering för att första hälften av dagen har jag tappert försökt göra min Epelepsi uppgift. Inte alls lyckat att läsa et tjockt häfte medans man har en liten bebispojke som vill ha uppmärksamhet.

Mamma kom också hit i dag med post och sånt. Hade fått från skolan. Tydligen finns det risk för att jag blir återbetalnings skyldig. Men jag fattar inte hur det går i hop i sånnfall eftersom jag gick i skolan till den 10 sep. ungefär. Och sen 2 veckor efter det har jag giltig frånvaro i form av sjukskrivning. Fattar inte hur dom då kan begära tillbaka pengarna för den månaden isånnafall. Men visst om dom vill ha tillbaka dom så lider inte jag!

Mamma hade med sig bullar och rosenbröd. HUR GOTT SOM HELLST ! det uppskattas verkligen då det är jätte mysigt att sitta på morgonen när det är lite kallt och mörkt med gott te och varma rosenbröd. Då tänker man verkligen tillbaka.

Andra häften av dagen, den när Pierre kom hem så har jag sovit. Blev så himla trött. Är det fortfarande. Han och Robin åkte vid 20.00 och hyrde spel och påvägen tillbaka köpte dom godis och hallonsoda åt mig på hemköp. Så så tillbringar jag min fredag kväll.

Med en påse blandgodis, hallonsoda, bloggar och Adrian. Den enda skillnaden från min vardag är nog godiset. För dricka har jag väldigt ofta endå. Det begäret vela liksom inte ge sig efter graviditeten utan hänger med än. Antagligen kommer det vara anledningen till att jag inte går ner i vikt sen ( vill gå ner utöver det jag brukar väga )

Måste verkligen få tillbaka lite självdisiplin annars kommer jag se ut som en bullgumma på balen. Självdisiplin behövs också när man ska göra läxor. Och det har jag brist på. Men egentligen varför göra livet jobbigare med en massa måsten. (: fasst läxorna är ett bra måste när man tänker efter.

Det blev ett långt inlägg i dag. Får se, antagligen blir det så hela helgen. Ett långt inlägg varje dag eftersom jag faktiskt ska göra något i helgen. BÅDA DAGARNA om jag har tur.

Lördag - Bowling med hela familjen Akkus och sen goooood mat på det.
Söndag - Emelie och jag funderar på att dra till Gävle och shoppa lite. Jag har liksom inte kunnat släppa de blommiga legginsen på H&M. Och han man tänkt på något i typ 2 veckor då är det meningen att man ska ha det också. Så jag hoppas verkligen att dom finns kvar annars blir jag besviken.

Nu ska jag upp till min tv-spelande pojkvän som trots det är ganska mysig och underbar ;)



Saknar min Adrianmage<3 Längtar redan lite smått till nästa bebismage.
Men det blir inte än på ett tag. ( vecka 38. 37+0)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennipher Fallqvist

hur har det gått med magen nu? är den fortfarande stor efter förlossningen och bristningar? eller hur gick det för dig?



jag har lite fobi för att inte kunna gå ner i vikt och sen bristningarna. har redan fått några på sidan, har gått upp i vikt galet fort och mycket! ><

2009-10-17 @ 12:47:06
URL: http://jfallqvist.blogg.se/
Postat av: Emelie

Synd att mamma inte hade vinterdäck, man kan ju åka ändå, men mamma vela inte låna ut den för hon ville inte riskera att något skulle hända. Vi hålelr tummarna och så drar vi så fort som möjligt ändå som jag sa till dig ;D

2009-10-17 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0